miercuri, 12 martie 2014



La Roma, un 8 martie cu iz politic și cu mărțișoare partinice . Asociațiile moldoveniste s-au întrecut pe ele însele în a aduce elogii partidului ”unic, unitar și indivizibil”. Un spectacol dedicat Zilei femeii n-ar trebui umbrit de agitaț...ia electorală susținută de niște spirite... agitate. Atunci cînd cultura e la cheremul politicului, publicul nu e decît o masă de manevră. Am rezistat cu stoicism, dar încaltea mi-am spus oful cîtorva dintre protagoniștii care s-au perindat pe scenă. Spre stupoarea mea, unii dintre ei nici n-au știut cine a stat îndărătul acestui spectacol. Am fugit de mizeria de acasă pentru a fi urmărită de aceeași mizerie aici... Vorba cîntecului popular: ”De urît eu fug în lume/Și urîtul după mine.”

Tatiana Chiriță

)
Categorii:

Un comentariu:

  1. GB a devenit asociatie Moldoveneasca? http://vox.publika.md/life/veselie-ca-la-moldoveni-in-italia-videofoto-511871.html

    RăspundețiȘtergere